Press


Dobry Design 2014 – konkurs i wystawa


DOBRY DESIGN 2014Logo, projekt z atrakcyjnym wyglądem zawsze wygrywa publiczność podczas gdy źle zaprojektowane logo nigdy nie uda się wzbudzić uwagę klientów.

Jest zatem ważne, aby mieć funkcjonalne, dostosowane i atrakcyjny projekt logo, które mogą służyć wymagania biznesowe w najlepszy możliwy sposób. Zazwyczaj to zaobserwowano, że większość firm uzyskać logo zaprojektowane podobny do logo innej firmy w celu przedstawienia ich działalności w markowych drodze do ich odbiorców. Ale takie podejście jest całkowicie błędne, jak tylko będzie to wprowadzić w błąd klientów i żądaną wiadomość nie zostanie przekazana do grupy docelowej. Często zauważono, że projekt logo z prostym wyglądzie zawsze budzi się uwagę, podczas gdy logo zbyt wielu kolorów i grafiki nie zauważyłem, jak sama konstrukcja komplikuje. Usługi marketingowe na dużą skalę nie jest to wielka sprawa dla firm renomowanych i znanych natomiast małe firmy mają do kompromisu w sprawie jakości ze względu na brak budżetu, a tym samym zbliżają się nieznanych i amatorskich firmy projektowe dla swoich potrzeb.

 

KOMENTARZE


DODAJ KOMENTARZ


3 − = zero

<