Rejestracja

Czynniki ludzkie konstrukcja wykorzystuje psychologię inżynierii, badania systemów projektowych, w oparciu o możliwości przetwarzania informacji ludzkiego umysłu. Psychologia Inżynieria opiera się na założeniu, że ludzkie zachowanie jest przewidywalne, a w rezultacie, wykorzystuje to zachowanie zaprojektować najbardziej wydajne stacje robocze z najmniejszym potencjale błędu. Gdy interfejs praca jest dobrze zaprojektowane, praca wykonywana w ten interfejs będzie rutynowe i spójne. Pojęcie to odnosi się do wszystkich czynności związanych z pracą, czy to wymaga kontrolowania zautomatyzowanych urządzeń lub tworzenie produktów na linii produkcyjnej.


Populacja Stereotypy
Gdy interfejs praca jest źle zaprojektowane

interfejs jest trudne do odczytania i interpretacji i mogą być mylące dla niektórych pracowników. W tej sytuacji, istnieje większe prawdopodobieństwo, że pracownicy do mniej wydajnie wykonywać, pracując ciężej i co więcej błędów! W efekcie, wykonywanie mniej skutecznie. Z biegiem czasu, będzie to ponad pracy powodują zmęczenie i ponad stres mięśni i stawów, a tym samym prowadzić do zwiększenia częstości występowania urazów układu mięśniowo-szkieletowego.


* - pola obowiązkowe.

Powered by WPNewsman

Warsztaty rodzinne

 

Konsekwencje urazów i błędów na linii produkcyjnej są niższe stawki produkcji i niższa jakość produktu lub usługi. W celu zwiększenia wydajności pracownika, zmniejszenia naprężeń pracowników i zmęczenie i jednocześnie zmniejszyć błąd człowieka, interfejs praca musi być zaprojektowane w taki sposób, że praca będzie wykonywana rutynowo i konsekwentnie. Innymi słowy, złącze praca musi być dobrze zaprojektowane.

fot._Emilia_Siwiec3

Domy własne architektów/
spotkanie

Projektowanie interfejsów pracy jest naprawdę projekt sposób przesyłania informacji. Informacje te są przekazywane z operatorem systemu za pośrednictwem mechanizmu sterującego. Mechanizmy kontroli mogą obejmować myszy, klawiatury, dźwignie, przyciski, przełączniki, kierownice, lub korby. Informacje te są również przekazywane z interfejsem pracy do pracownika. Pracownik czyta ekranie komputera, panelu sterowania i znak lub korzysta z tych informacji w celu dostosowania urządzenia, wprowadź dane lub monitorować poziom produkcji. Wydajność jest uzależniona od tego, jak szybki i łatwy proces transferu informacji.

jadwiga_grabowska-hawrylakowa_dom_katowice



Takie osiągi można zwiększyć, jeśli kontrole działają jako jeden oczekuje od nich, czyli idą stereotypy populacji. Populacja są stereotypy oparte na przewidywaniach rezultatu. Stereotypy te ewoluowały z obserwacji i nauki ludzkie efektów zachowań w odpowiedzi na pewne sytuacje. Stereotypy populacji oparte są na założeniu, że ludzie oczekują rzeczy zachowywać się w określony sposób, gdy są one kontroli pracuje lub gdy są one w niektórych środowiskach. Stereotypy ludności są następnie wykorzystywane do projektowania interfejsów, które powodują przewidywalną ludzkich zachowań i bezpiecznych i skutecznych metod pracy. To zastosowanie przewidywalne zachowanie lub społecznych stereotypów ludzkich pomoże również w celu zminimalizowania błędów ludzkich, a tym samym zwiększyć wydajność pracowników.

<